TISKOVÁ ZPRÁVA
Dopravci Lufthansa Group a Travelport podepsaly novou distribuční smlouvu a dláždí tak cestu modernímu prodeji letenek
Nová smlouva je základem pro inovativní řešení využívající New Distribution Capability (NDC)
Diverzifikovaný NDC program, který umožňuje nové obchodní modely
Langley, Velká Británie, 14. září 2021: Lufthansa Group, jedna z předních skupin leteckých dopravců na světě a průkopník našeho odvětví v oblasti New Distribution Capability (NDC), a Travelport, světový leader v prodeji cestovního obsahu, dnes oznámily novou distribuční smlouvu, která otevírá cestu modernímu prodeji letenek a technologické inovaci. V rámci této smlouvy, která zahrnuje dopravce Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa, SWISS a Air Dolomiti, bude Travelport distribuovat NDC obsah Lufthansa Group skrze Travelport+, platformu příští generace pro distribuci obsahu a prodej cestovních služeb. Tato smlouva staví na existující distribuci obsahu Lufthansa Group skrze tradiční EDIFACT kanály.
Obě společnosti jsou již nyní v procesu implementace end-to-end NDC funkcionality. Její spuštění, které je plánováno na první polovinu 2022, je také základem pro diverzifikovaný NDC program, díky kterému mají cestovní agentury napojené na Travelport přístup k obsahu Lufthansa Group skrze Travelport+, pokud si vyberou jeden z dostupných obchodních modelů pro NDC – model NDC Public nebo model NDC Bilateral.
„Lufthansa Group se pevně zavázala k tomu, že bude pasažérům během celého procesu cesty doručovat nadstandardní zákaznickou zkušenost, zvyšovat dostupnost našich nejatraktivnějších nabídek a umožňovat rozvoj pestrého ekosystému cestovních služeb. Obzvlášť v těchto časech krize, kdy se ukazuje, že je důležitější než kdykoliv předtím vytvářet pro zákazníky přidanou hodnotu skrze pokročilé technologie, zdvojnásobujeme úsilí s ohledem na naši dlouhodobou NDC strategii,“ říká Tamur Goudarzi Pour, Senior Vice President Channel Management v Lufthansa Group Network Airlines a Chief Commercial Officer SWISS. „Tato dohoda zaměřená na budoucnost přináší maximální míru flexibility a potvrzuje, že Travelport a dopravci sdružení v Lufthansa Group spojují své síly, abychom přinesli do našeho odvětví změnu, která rozšíří prodejní nástroje a implementuje procesy zaměřené na zákazníky tak, abychom společně povznesli jejich zkušenost na novou úroveň.“
Jason Clarke, Chief Commercial Officer, Travel Partners v Travelportu, říká: „Rozšíření našeho mnohaletého partnerství s Lufthansa Group o NDC obsah se všemi možnostmi prodeje, které nabízí, je významný krok dopředu. Správa několika zdrojů obsahu a jeho efektivní prodej prostřednictvím personalizovaných a dynamických nabídek je přesně to, pro co jsme vytvořili Travelport+. Těšíme se na to, že cestovním agenturám a cestujícím využívajícím služby dopravců v rámci Lufthansa Group tak poskytneme ještě daleko lepší hodnotu.“
Váš Travelport
Comments