Milí uživatelé,
prodáváte letenky a další cestovní služby online? Přinášíme vám pořádnou porci nové inspirace a nejnovější výsledky našeho průzkumu trendů.
Vyzpovídali jsme více než 2 000 cestujících v 10 zemích, abychom zjistili, proč, kdy a jak vuyžívají při svých cestách služeb OTAs. Naše nová infografika vám ukáže to nejdůležitější z každé fáze cesty: inspirace, nákupu, rezervace, před cestou, během cesty a po cestě.
Také jsme publikovali nového průvodce, o kterém si myslíme, že vám rozhodně přijde vhod: Jak mohou OTAs optimalizovat konverze v průběhu zákazníkovy cesty.
Průvodce je našlapaný novým výzkumem, případovými studiemi a trendy. Nechybí v něm:
Výzkum s více než 2 000 cestujícími, kteří využívají služeb OTAs pro inspiraci nebo rezervaci své cesty
Praktické návody, jak zvýšit konverze a příjem z doplňkových služeb
Příklady zákazníkovy cesty a profilů vytvořených online agenturami
Technologie, které vám mohou pomoci personalizovat, a tím pádem zdokonalit zákazníkův zážitek
Jako třešničku na dortu vám přinášíme ještě několik dalších užitečných zdrojů inspirace:
Váš Travelport
Opmerkingen