Vážení uživatelé,
cestování je jednou z věcí, na kterou se lidé v roce 2022 těší nejvíce. Dokonce více než na hudební festivaly, večeře v restauracích nebo na to, jak si svlaží nohy ve spa. Potenciální cestovatele ale často zklamou zastaralé, komplikované a matoucí možnosti nákupu služeb.
Knihování služeb je v porovnání se samotnou cestou zklamáním
Existuje obrovský rozdíl mezí tím, jak moc lidé milují cestování, a tím, jak moc nemilují nákup služeb, které se k jejich cestě vážou. A teď po dvou letech, kdy si zvykli dělat všechno online, naučili se žít v digitálním světě a začínají znovu cestovat, se tento rozdíl ještě prohloubí.
Ani nejvášnivější cestující nejsou spokojeni
Ve Spojených státech to data ukazují ještě jasněji.
Knihování služebních cest zaostává za dovolenými
Korporátní cestující očekávají při knihování služební cesty stejnou zkušenost, jakou mají, když si knihují dovolenou. Ale to se neděje – 42 % z nich říká, že je to naopak složitěšjí.
Jedině agentury mohou spravit prodej cestovních služeb
Všechny tyto problémy lze vyřešit, ale mohou to udělat pouze cestovní agentury. Proč? Protože 45 % konzumentů chce všechno porovnat a nakoupit na jednom webu. A právě jedině agentury mohou poskytnout dostatečně širokou nabídku, a navíc na jednom místě. To je předurčuje k tomu, aby se staly skutečně moderními prodejci.
Zjistěte, proč z pohledu více jak 2000 konzumentů zaostává cestovní ruch za oblečením, elektronikou a dokonce bankovnictvím. A jak se může vyšvihnout do vyšší ligy.
Váš Travelport
Comments